Dmrlls bende senin gibiydim hatta ilk istediğimde 1 sene ağladım durdum adet olduğumda sonra hamile kaldim arka arkaya ama 3 düşük oldu yine yıkıldim:( 4.gebeliğimide kızım oldu derken 3 seneye yakın zamanım öyle kayboldu gitti artık yaşım geçiyor dedim kızım 2.yaşında geçenlerde yine kürtaj oldum 33 yaşıma geldim yine 6.istiyorum ve sanki ilk heyecanla demek istediğim sonu iyi olacaksa hamile kalalım hamile kalmakta çözüm olmuyor hayırlı ise olsun sana da geçmiş olsun yani hepimiz yaşıyoruz böyle şeyleri