Selam kızlar 🙋🏻♀️
25+4 günlük hamileyim . Düşük tehlikem yok çok şükür . İş ev iş ev sıkıldım , bunaldım ya .
Tatil yapmak istiyorum 1 haftalık filan , şehir dışında . Sorun olmaz değil mi yolculuk ?
Bu haftalarda tatil yapan oldu mu ? Trenle gidicem bu arada
Fikirleriniz çok önemli ♥️🇦🇿🇹🇷🤰🏻
@Turkane