Musel Neye göre kime göre 10 adım önde işte? Bebekle ilgilenmekse ben de ilgilendim ayaklanmaksa ayaklandım kilo vermekse 2 haftada 9 kilo verdim. Yani bu tarz şeyler kişiye göre de değişir. Normal doğum yapıp 10 gün oturamayan yürüyemeyen de biliyorum ben. Siz zorunlu olmadıkça sezeryan tercih edilmemeli diyebilirsiniz bu sizin görüşünüz saygı duyarım ama kimseye sezeryan kötüdür hemen ayaklanılmıyor diyemezsiniz çünkü bu yanlış yönlendirmek olur. İki Doğum şekli de kişinin tercihine kalmış bir şeydir bence.