Betull61 Ben de tüp bebekle hamile kaldım, 14 gün önce spinal sezeryanla doğum yaptım canım. Tüp bebek, serklaj ve spinal sezeryanla doğum hikayem diye bütün sürecimi yazdım oku istersen. Normal doğumu bilemiyorum ama sezeryandan korkacak bir şey Yok. Şimdiden kendini strese sokma, bir iki gün zorluğu var sonra her şey yoluna giriyor