Ozz10 benim öyle oldu canım 28 Eylül’de test yaptım çıkmadı adet günümde yani 1 Ekim’de test yaptım çok silik bi çizgi çıktı hatta eşim ilk baktığında görmedi ben gösterdim sonradan farketti direk o akşam hastaneye gittik kan verdim 7.4 çıktı değerim daha çok yeniymiş ☺️