Sghslove filiz08 28 bitince daha yedi ay bitmiş olmuyor ki gebelikte 1 ay 4 hafta olarak alınmıyor yani 28 gün değil 30 gün üzerinden hesaplanıyor canım. 28 bitince daha 6 ay 16 gün oluyo
filiz08 Sghslove 7. Ayım içindeyim gibi açıklaması uzun şeyler yerine 7 aylığım demesi en normali.Sonuçta 7. Ayına girmiş be işliyor olacak .Kafa karıştırıcı şeyler bende 29. Hafamdayım öyle diyorum
Sghslove filiz08 anladım canım tabi kafa karıştırıyor biraz ama işte net olmak istiyor insan 😊 sonra e hani 7 aylıktı seninki doğmak bilmedi diyor millet 😀
Ruqeyyam_2018 Tugcenursimsek_19 canım onu bilmeye ne var☺️ son adet gününüzle hesablayn. Meselen 14 ağustossa 14 kasım 1 ay oluyor her ayın 14 ü ayını tamamlıyosun anladınmı canım??
filiz08 Sghslove herşeyi diyolat zaten bana da taktılar karnın düştü erken doğurursun diye bide kız diyorum yok yok erkeğe benziyo bak görürsün diyolarda takmıyorum artık
Sghslove filiz08 Evet herkes çok biliyor haklısın ☺️ Boşver. Şimdiden benim doğmamış çocuğumu nasıl büyüteceğime bile herkes karışıyor. Ben ağızlarının payını veriyorum.