Ademnilay Kızlar dun gece dogum yaptim kuveze aldilar suanda kuvezde sizce nekadar kalir ciger gelistirici igne yapilmistim dogdugunda aglamis hizli nefes aldigi icin morarmis suanda da nefes alımı icin kuvezde basina gelen varmi nekadar kalir ne olur biseyler diyin
Nur___ Ademnilay kendi kendine nefes alacak duruma gelince çıkar okadar da erken doğmamış, hayırlısıyla evinize gidersiniz inş 🙏 canını sıkma sakin kalmaya çalış, 🌺
aslimutlu1 Ademnilay gecmiş olsun canım . Gözün aydın olsun , Haftan cokta kücük degil en fazla 1-2 hafta kalır . Morelini bozma sütün geliyorsa sag canım . Gitmesin sütün .
Ozican Ademnilay geçmiş olsun sağlıkla evinize gidin inşallah 🙏 neden erken doğum oldu acaba ? Çok çoğaldı bu erken doğumlar yaklaştıkça doğum korkar oldum 😥
Seyma1234 Ademnilay arkadaşımın 1 günde düzelmişti bebeğe baglı sanırım solumumu ne zamn düzene girerse veriyolar
Nur___ Ademnilay anlıyorum seni kuzum arkadaşım yaşadı aynı süreci onun 33 haftalık doğdu bi hafta kaldı hep süt sağdı götürdü, sağ salim çıktı bebişi sende hiç canını sıkma dua et 🙏♥️
Nur___ Seyma1234 37+4 canım haftam, sıfır açıklık halen, yarın kontrol var bekliyorum, zorluyor artık
Seyma1234 Nur___ anladım canım benimde aynı şekilde 37+5 0 açıklık bekliyoruz bakalım yalancı sancılar var mı
Nur___ Seyma1234 aynen yalancı sancılar var bende de, göbek deliği etrafında hassasiyet oldu son bi haftadır, doktora sordum normal dedi, bakalım ne zaman gelecekler 🙏🌺