Babyyyy Arkadaslar idrar yolu enfeksiyonu olup Enfexia 500 mg antibiyotik kullanan varmı yatdımcı olurmusunuz 8 haftalık hamıleyım sıkıntı olurmu
Basaaak Babyyyy olmaz canm ben 24 hftalıgm 3 haftadır antbytk kullanıyrm asıl kullanmazsan daha sıkıntı