minikmucizem1_ benim de bu ay en çok 450 çıktı değerim. Sonra kanama başladı 2 güne bir takip edildim . İlk 350 sonra 163 sonra 193 sonra 166 sonra 153 çıkınca dış gebelik dedi . Yatırdı. Mtx iğnesi yapildi. Dün kan verdim 57 ye düşmüş. Dış gebelikte değer kendiliğinden düşmüyor maalesef. Ya da çok çok zaman aliyor düşmesi.