Emellezel ben tansiyon dan sebeb 5 gün hastanede yattım. Alfemet diye ilaç başladırlar sabah öğle akşam içiyorum. Ama ben 180 tansiyonla gitmiştim. Bana 145 ler çok düşük geliyor ama gebelikte o bile yüksekmiş. Direk doktorunuza gidin çünkü tansiyon gebelik zehirlenmesi yapıyormuş