Totototo Az önce doktorum aradı dün kan vermiştim kanımda toksoplazma diye bişey çıkmış gebelikte onun negatif çıkması lazımmış ama benimki pozitif çıkmış bebeğe bulaşabilirmiş böyle bişeyle karşılaşan oldumu acil lütfen 🙏
Sirkencubin Totototo kac haftalik gebesin? Gebelikte toksoplazma onemlidir. Mutlaka doktora gorunmelisin. Hayvan besliyor muydun?
Aykam123 Totototo bende de çıkmıştı. Ben kedi besliyorum diğe deyerler yüksekti. Amma sorun olmadı. Ben hamilelikten önce geçirmişim, kanımda kalmış. Bebeğe zararı yoktu. Amma şu anda toksoplazmoz geçiriyorsan, sıkıntılı durum. Doktorla konuş
Sirkencubin Peki son zamanlarda cig/iyi pismemis et ya da iyi yikanmamis salata (disarda) yedin mi? Ilk trimesterde almis olman onemli. Tek doktor ile kalma mutlaka Baska doktora da danis
Totototo Sirkencubin dışarda çok yedim salata falan daha önce kalmış olabilir dedi ilk ayda önemliymiş ama
Nur-11 Hayvanlardan ve dışarda yenilen et ve et ürünlerinden geçen bişey bu yüzden hamilelikte salam sosis sucuk bile yenmemesi gerektiğini söylüyor doktorlar yıllardır evimde köpek besliyorum sokaktaki canları sever öperim çok şükür sıkıntı yaşamadım umarım bebeğinize zarar vermez doktoruna gidin hemen 🤲🤲
Totototo Aykam123 tam net bişey söylemedi ama daha önce kanında kalmış olabilir dedi kan istedi yarın kan vermeye gidecem inşallah kötü bişey olmaz 🙏