Krndkrl
Kızlar bugun 39+4 oldum dün gece karnımda aşırı kasılma oldugu için hastaneye muaneye gittik ebe alttan muane etti cok canm yandı gecen hafta çatı muanesi oldum hiç acımamıştı ama dün gece cok canm yandı. Ebe rahim agzın kapalı daha Doguma var dedi ama hastaneden geldiğimden beri düzensiz sancılarm oluyor sizce muane den dolayı olmuş olabilirimi bu durumu yaşayan varmı