dilekkkaltunnn benim bebeğimde iri sizinkinden de iri hatta normal doğum istiyordum ama çatı muayenesinden sonra bu bebek buradan çıkamaz çok zor olur sezaryen olman gerekiyor dedi doktorum başka doktorada gittim o da aynısını söyledi sezaryen olacağım