Lalemm86 Kadert minyon lukla alakası yok boyun kısa olabilir kilon kaç benim ablamda kısa 3,500 doğuya bebekleri ben 43 kiloyum oğlum 3600 doğdu ama kuzum beslenemediği için kaybettim 37 haftada 1900 doğdu
Mutlubiranne2 Minyonlukla alakası yok demeyin var genetik diye de bişey var bebek anne karnında anne baba minyonsa cekebiliyo hepsi öyle olacak diye bişey yok ama olasılık var oluyo yani benim kızım da olduğu gibi
Esse Kadert canım ilk gebeliğimde aynısını yaşadım ne yersem yiyeyim olmadı bazı bebeklerin yapısı ile alakalı küçük doğdu ama maşallah mental olarak ilerde sağlıklı olsun da
Lalemm86 Kadert cnm üzülmen için söylemiyorum bilgin olsun allah kimsenin başına vermesin tamamen anne karnında çocuğun beslenmesi ile alakası sorun varsa gelişim göstermiyor
Kadert Mutlubiranne2 öyle canım bende dikkat ediyorm beslenmeme .vitaminlerime falan ama bakalm zaman ne gösterecek sağlıklı olsunda büyütürüz artık
Kadert Lalemm86 Çok dikkat ederim bakalm zamanla ne gösterecek sağlığı iyi şimdilik inşallüh böyle devam eder .
minik_kalp_ Kadert merhabalar yazın demiştiniz bebeğim iyiymiş çok şükür kilosu her şeyi yerinde arada böyle oynamalar olur dedi dr.um ..