Zeynep06 @Medine_1992 ben de dün yaptırdım ilk doz tetanoz aşımı, kalp atışı ölçümü gibi bir şeyden bahsedilmedi🙄 Bu ilk doz bebeği koruyormuş, 20-24.haftalar arasında yapılan aşının antikorları bebeğe geçebiliyormuş, geç kalınırsa bebek için koruyuculuğu kalmıyor. İkinci doz için aralıkta gideceğim, o doz da anne için, doğum sırasında koruyuculuğu varmış. Bende aman aman bir yan etki olmadı, o gün duş almamam söylendi, almadım, bir de hangi kolumun üzerine yatıyorsam ona yaptırmadım, kolunun üstüne yatma dediği için. Bugün sadece aşı yerini bastırınca hissedilen tatlı bir ağrı var.