Snte Merhaba kızlar 32+ 5 deyim kuyruksokumumdan başlayarak sırtıma kadar cıkan bir ağrı var. Yürürken bacak içlerim kasılıyor. Oturup kalkarken yatarken cok zorlanıyorum. Doktorum normal dedi ama 34 36. Haftalarda başlıyor genelde bu ağrılar okuduklarıma göre. Önerebileceğiniz krem veya yatış pozisyonu var mı? Yakı aldım yapıştırayım diye ama doktorum yasak dedi ne yapıcağıml şaşırdım :(
Gokcenur Snte aynı günlerdeyiz ben de aynı şeyleri yaşıyorum üstelik hala çalışıyorum, sol omzumda bu saatlerde Ağrı oluyor duruş bozukluğu sanırım bakalım inşallah bi çarpıda geçer vakit de kucağımıza alırız ❤️