Lindam ya şimdi gittim sağlık ocağına ordan parmagimdan baktılar kansekerime ve aç ta değildim 158 cıktı ve bana dediler aman allahım bu çok yüksek bebek için çok tehlikeli özürlü, erken doğum, bilmem ne olabilir çok korktum halada endiselyim . Işte yarın sabah aç karniyla tekrar gidicem