Busra_1993 Ben 6+3 gebeyim doktor karnımdan göremedi alttan baktı gördü kese var ama bebek yok 15 gün sonra gel dedi ilk gebeliğimde 6+3 de kalp atısı gözükmüştü normal bi durummu acaba
Beybitooo Busra_1993 benimde 6+4 te bebek yeni oluşmaya başlıyordu geç döllenme olmustu 2 hafta sonra hem bebeği hem kalp atışını gorduk stres yapmayın umarım sizde görürsünüz
Ness61 Geç döllenme olabilir canım bende bundan iki hafta önce gittim 6 haftalık dedi adet tarihime göre keseyi gördü iki hafta sonra gel dedi dün gittim bebekte göründü ama geç döllenmek olduğu için suan 8 haftalık sanarken kendimi 6.5 misim 😊
Senmerve Busra_1993 haftalik git bence rabbim bilir vardan yok edende o yokdan vsr edende benimde kese vardi ici bos cikti ama aynisi kuzenimde oldu 2 hafta sonra kese icinde bebek gordu suanda 4 yasinda cok sukur sagligida iyi