Sehersergen Kızlar bugün kontrole geldim doktor çatı muayenesi yaparken su geldi ama çok aşırı değil ben de zaten evde son iki gündür sızıntı hissediyordum akıntıdır demiştim. Su gelmeye başlayınca doktor beni göndermedi suyumuzda 5 cm bu arada bu gece kontrol altındayım antibiyotiklerle açılmam sağlanacakmış yarın sabahta Doğum inşallah hiç korkmazdım hemen gelsin istiyordum ama sancım gelince evde suyum gelince olsun istedim böyle korkmaya başladım lütfen dua edin 🙏🙏😞😞
Nur___ Sehersergen kuzum hadi bakalım sağlıkla gelsin bebişin 🙏🌺 dün de benim çatı muayenem vardı, bi doğsalar da sağlıkla 💜
Sehersergen Nur___ inşallah sağlıkla gelsinler önemli olan bu gerçekten planlar boş hep 🤗 sende tez vakitte kavuşursun inşallah sağlıkla yavruna 🙏🌸💗
Sehersergen BamBi doktorumuz normali zorlayacağız dedi şuan için normal canım sabah suni verecekler umarım işe yarar 🙏