Nihanozturk canim bende 23+1haftaligim 20.haftamda detayli ultrasonda plesantan asagida ama 28.haftaya kadar cikar dedi,sadece risk olarak belki kanama olabilir dedi bende cok arastirdim dikkat ediyorum, yuruyus yapmiyorum fazla ayakta kalmiyorum ,kabiz olmamak gerekiyormus ,agirda kaldirma,cok yorulma kisacasi ve arada bazen ayaklarimi havaya dikip uzaniyorum simdiye kadar bir sikintim olmadi olmazda insallah,yukari cikmazsa en kotu ihtimal sezaryen olunuyormus