dilekcy1644 14 haftalık oldukk ama gribe yakalandım boğaz ağrısı ve burun akıntısı haricinde bişey yok sizce doktora gitmelimiyim kararsızım gitsemde ilaç vermicek bide kendi doktorumada gitmem gerekicek oda muane ücreti şuan veremem ne yapmalıyım bilmiyorum kadın doğum acili devlet de kanama olmadan almıyor bakmıyor ben şaştım kaldım napmalıyım
aslimutlu1 dilekcy1644 nane limon iç , sıcak seyler iç . Bal karabiber iyi gelir . İlac verilmesine gerek yok ki . Ayeıca kadın dogumla. Alakası yok , acile gidip durumunu anlatcaksın . Hepsi bu .