Aysse-03 bende 16 +3 benim göbegim artık baya belli hamile oldgm belli normalde de balık etliydim göbegimde hafif vardı sadece sabahları alt karnım oluyor ama yemek yedigimde gögus altımdan şişiyo yemek yedikçe. Sıkıntı etme beni arkadaşmki 6 aydan sonra karnı belli oldu bese hamile kaldıgm gibi belli oldu herkesinki bir degil bebgin iyiyse gelişimi iyi dediyse doktor sıkıntı etme kendine eni sonu cıkacak zatenn 😌😁