Samurayy bende öle dört sene üzerine hamile kaldım ille erkek olsun demiyorum eğer onca uğraştan sonra cinsiyet seçersem biraz nankörlük olur benim ki ama yine de bi gönülden geçen vardır ya ben hep bekarken bile ilk bebeğim erkek olsun derdim kendi abim var abi babadan sonra koruyup kollayan ikinci baba gibi bişey☺️ Hele ki ikinci de kız olursa abi olması çok güzle bisey Evladımı da öyle isterim eşimde tam tersi üç erkek kardeşler kız istiyor ama erkek ihtimalini duyduğumuzda çok sevindi bi Cimbomlu daha geliyor dedi kendisi koyu galatasaraylı😀 kız olsa ben üzülmem erkek olsa da eşim üzülmez hayırlısı artık ilk bebek pek de önemli değil sanırım ikinci de aynı cins olsa hiç sıkıntı yapmam birbirlerine arkadaş olurlar ben hep istemişimdir kendi cinsimden kardeşim veya ablam olsun diye ☺️