Mervemirac benim de aynı şekilde 1/50 çıkmıştı.fetal DNA yaptırdık temiz geldi.21. Haftada ultrasonda yine anomaliler görüldü amniyosentez önerildi kabul ettim,amniyosentez oldum çok şükür temiz geldi sonuçlarımız.şimdiki aklım olsaydı direkt amniyosentez yaptırırdım.çünkü en kesin sonuç o olduğu için en baştan kafamdan stresi atmış olurdum.iyi bir Prof yaptığı sürece amniyosentez gerçekten basit bir işlem