haticeebade banada 1 kasım dedi tam 38 haftalık olucaktık ama özel sebepten dolayı 5 kasım istedik 38+4 olmuş olacak😊 ama benim bebiş 2 hafta onden gidiyor onunda çok buyuk önemi var yoksa merak etme doktorlar erken alıp riske sokmaz zaten çok şükürki riskli haftaları geride bıraktık