Hb1903
Kızlar merhaba sat gore 27+3 olmam gerekiyor fakat bebegimin ultrason ölcümleri daha kuçuk cikiyor perinatoloji bölümüne sevk ettiler muayne oldum ordada 2 hafta gerilik cikiyor kilosuda 875gr dedi bu durumu yaşayaniniz varmi aranizda sağlıklı doğan kilosu dusuk olarak mi doğuyorlar yada tesekkurler simdiden cevaplariniz icin