Sedaysn canim ben yeni geldim simdi doktordan. 32. Haftamdayum dldogum izni raporu almaya gitmistim. Doktoruma sordum esimle beraberlikte bir sıkıntı olur mu diye. 32. Haftadan sonra daha yok olmayacak dedi sakincali olabilir. Ben normal hamilelik gecirdim cok sukur bi sikintim olmadi bu zmana kadar doktorda sikinti yok demisti 32
Haftama kadar beraberligi. Demekki normal olani 32. Haftadan sonra olmamasi diye anladim