Melike37 banada kimyasal gebelik dedi doktorum büyük ihtimal ilerlemez dedi ama bi hafta sonra tekrar kan verdim beta gayet güzel yükselmişti ve ultrasonda gözüktü. Bi hafta beklemeni tavsiye ederim bu değerlerle bişey söylemek için cok erken ama kendini ferah tut eğer kimyasal gebelik olsaydı beta bu kadar yükselmezdi