Cyln_21 Merhaba arkadaşlar dündendir kanamam var ve 10 haftalık gebeyim dün hastaneye gittim doktorum progestan verdi sıkıntı yok dedi gece olunca kanamam kırmızı ya dönüştü ama çok az bir şekilde sonra bi daha olmadı doktorum coraspin i kesmemi istedi bu durumu yaşayan oldu mu benim gibi
damlac Cyln_21 ben de 9+6yım. Bu sabah kanamam oldu. Doktora gittik bebekte kesede bir sorun yoktu şükür. İlk üç ay bu tarz kanamaların olabileceğini korkmamamı söyledi ama çok korkuyorum gel de korkma 😢
Cyln_21 damlac öyle valla çok zor Rabbim bir sıkıntı vermesin Sağlıkla Kucağımıza alalım evlatlarımızı 😔