medine_altntss22 muayene oldu gun doktor vermesi gerekiyor diye biliyorum cunku ben ikili testte kan verdim doktora muayene oldum .. netten kan sonuçlarını aldım o sonuçlar sandım ama değilmiş doktorun yanina gittigimde bana kendi bilgisayarından grafikler olan bir kağıt verdi