KubraF bana ilk hamilelegimde iğne bebeği düşürebilir dedi ama iğne kullnmazsan da enfejsiton düşük sebebi dedi cokbsukur biseyde olmadı,sende bundan snra iğne olma canm hap kullan doktorunla gorus belki düşük dozda vermsdr iğneyi,kaç haftalık gebesin