Aras_Beyin_Annesi27 canım benin de oluyor du ama okadar aşırı aşırı olmadi hoc bir zaman, bunu doktora söyle belki kusmak için hap verir çünkü senin bu dönemde iyi beslenmeye ihtyacin var, bebegin beyin gelişimi için vitaminli seyler yemelisin, ac kalarak olmaz, hemen paylaş bi alternatif sunsun. Benim o kdr olmadığı için kendim idare edebilmistim.