belizdoruk canım bende de hamilelikten önce çıkmıştı bir kez yakma yapıldı sonrakiler çok çok ufaktı doktorum vajina içine doğru diye yapışma olabilir orasını tamamen alamam dedi ama benimkiler şekil olarak dil yüzeyi gibi pütür pütür ,daha sonra 6 ay da bir smear ve hpv testi yaptırdım temiz çıktı 3 doz da gardasil aşımı yaptırdım daha sonra da o ay hamile kaldım şuan 12.haftamdayım bazen cogalır diye korkuyorum ama inşallah olmaz ,doktorumda kontrol ederiz sıkıntılı durum olursa müdahale ederiz çok kafana takma içerde negatif olduktan sonra gözle görünür şeyler düşük riskli grup dedi ilk öğrendiğim zamanlar çok kafama takmıştım hergün kontrol ediyordum hatta doktorum pskoloğa kadar yönlendirmişti beni ama çok şükür bebeğim iyi geldi bana ,inşallah bu dönemleri de hayırlısıyla atlatırız🙏Hepimiz için🙏