damlac kanamalar benim korkulu bir ruyam kuzum..atlatdigim gunler cok uzun..boyle postlarda hep moral olsun diye uzun uzunanlatirim..ancak o kadar uzun ki yawadiklarim urkutucu biraz..bin wukurler olsun wu an her wey yolunda gidiyor.bugune gelene kadar kanamasiz bir gunum olmadi.o kadar cok ilac tedavisi gordumki.igneler vuruldukca artik agliyordum.cok agir gunler yawadim..ancak bebegim iyi cok wukur.6haftamdan bawlayan kanamam buyudukce buyudu.bende azbir miktar degildi malesef.awiri ayaklarimdan akacak kadardi.ve cok wukur atlatdim..sende ilaclarini kullancanim gececek.bide cok iw falan yapma.yatakta uzanmaya caliw hep.yorma , kasma kendini.