masalsii Hirabia sadece sezeryan yapıyorlar odaları çok temiz iki kişilik doktorumdan memnunum orda dogum yapmıycam da kontrollere gidiyorum ve kürtaj olmuştum orda Adil Barut’a gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz
Hirabia masalsii ben yasemin hanıma gittim çok çok iyi bi doktor çok ilgili ama sezeryanı soramamıştım her doktor yapıyordur dimi sezeryanı
masalsii Hirabia evet sadece sezeryan o hastane zaten normal dogum yaptırmıyorlar yapılsa orayı seçerdim tereddütsüz 🤷🏼♀️ Bahsettiğiniz doktora hiç gitmedim ama nasıl hastaya davranışı falan
Hirabia masalsii çok harika ya özele gitsem anca bu kadar ilgi görürdüm heralde gayet saygılı hastaya karşı ve herşeyi tek tek anlatıyor bayan olmasıda benim için bi avantaj çok memnunum
masalsii Hirabia bide onumu denesem acaba normalde hep adil hocaya gidiyordum ilgili ama gerekmedikçe konuşmuyor 😂
78Ay_ Ben özele gidiyorum ama testlerim için Yasemin hanıma da gidiyorum ben de tavsiye ederim çok tatlı dilli, güler yüzlü bir doktor. Tek sıkıntı muayene sürelerinin kısalığı