merve_230 eğer herhangi bir sıkıntı olduğunda aldırma gibi bi niyetin yoksa yaptırmayabilirsin. Ben yaptırmak istemedim ama doktorum yaptıralım dedi bende doktora güvenerek yaptırdım. Ense kalınlığına bakıyorlar bir de kan tahlili. Ense kalınlığından sonra doktor sıkıntı yok gibi birde kana bakalım dedi zaten. Aklında kalmasını istemiyorsan yaptır. %100 sonuç vermiyor zaten. Risk hesaplaması gibi bişey