Ppinarr Kızlar 21 haftalık hamileyim bu sabah kalktığımda yumruk gibi bi sertlik vardı karnımda. Elimi gezdirdim sırtüstü uzandım geçti. Böyle birsey basına gelen var mı acaba. Nedir neyin nesidir
canimoglum53 Ppinarr benim her sabah oyle kuzum :) gunun belli saatleri yapiyor bunu oglusum sonra duzeliyor🙈
Esraygtf Ppinarr o elinize gelen sertlik rahiminiz korkmayın. Bende doktoruma sormuştum özellikle sırt üstü yattığımda oluyordu rahimin demişti doktor. Yavaş yavaş göbek deliğinin olduğu bölgeye yerleştiği için
Sevilay_dvc Ppinarr bebek hep kendini topluyo. O haftalarda bende tum karin sertti buyuyo normaldir :)
Ppinarr Hkmt çok erken değil mi acaba toplanması için birden elime sertlik gelince çok korktum açıkçası 😔
Kumru82 Bebek o büyüdükce de mesela ayagını elini öle sertlik hissediceksin 31 haftada cok net hissediyorum canım
Ppinarr Kumru82 normal yani değil mi küçük olduğu için daha yapabilir mi acaba toplanabilir mi bu kadar çabuk diye düşündüm 😊
Hkmt Bence normal canım sertlik oluyordu benimde 5 sene önce gerçi doğum yaptım ama bi yerde böyle toplanmış gibi oluyordu semsert belkide elini ayagini mi dayiyordu bilemicem ama kasılma vs diyorsan o çok ayrı birşey ztn yaşayınca anlıyorsun ama son haftalarımda yaşadım artık o kasılma ve doğum sancısı gibi sertlikse korkma olabiliyor toplanıyor gibi
tubizm Ppinarr canim cok normal. ama cok fazla surmemesi lazim sadece. gun içinde çok olabilir. saniyesine bak sen. rahim buyumesine bağlı. bebek iskeletine bağlı geliştiği icin oluyormus sanirim
Krdlnyldzn7 Ppinarr normal bildiğim kadarı ile , doktorum 10-15 dakika geçmezse sancı olursa gelirsin demişti ozamanlar , sertlik sırasında sancı vs yoksa dinlenince geçiyorsa sorun yokn🙏🏼☺️ Daha ilerleyen zamanlarda daha çok toplanıyor 🙈🥰😇