Hsrt42 ya lütfen takmayın akrabaların dediklerini ne demek 7aylık yasar 8aylık yasamaz.8aylık bebek daha gelişmiştir organlarıda kilosuda daha yerindedir böyle hurafelere inanıp üzülmeyin doktorunuza söyleseniz güler.eger herhangi bi erken dogum riskiniz varsa doktorunuz ciger geliştirici igne yapar zaten kasmayın kendinizi