YBsyn canım mesela bende bulantı hiç olmadı göbeğim zaten vardı ama hiç hamile gibi hissetmiyordum ta ki hareketlerini hissedene kadar ilk 20. Haftada hissettim ama çok nadir 24 den sonra daha belirgin hissettim ve o zaman yeni yeni çıktı göbeğim şuan 31 haftalık olduk artık belli oluyor hamile olduğum 😊 ve tam anlamıyla hissediyorum artık annelik duygusunu ❤️ Senin de çok normal yani hiç takma kafana ama yine de hareketlerine yemene içmene dikkat et