Eslina belimden kasıklarıma doğru kramplar giriyordu şiddetli bir ağrı girdi olduğum yerden kalkamadım 20 dk boyunca sürdü ve ter içinde kaldım normal adet sancısı gibi değildi hastaneye gitmeye karar verdiğimizde lavaboya girmiştim ondan sonra biraz rahatlamaya başladım hatta keşke gitmeseydim hastaneye dedim sonuçta gelcek olsa suyum felan gelirdi boşuna kendimi alttan muayene ettirdim o daha çok psikolojimi bozdu bi daha kanama yada suyum gelmeden hastaneye gitmeyi düşünmüyorum 😕