Merveugur3535
Merhaba, çok acil yardımınıza ihtiyacım var.14 haftalık gebeyim ve dün kan verdikten sonra tansiyonum 14e kadar yükselip 9.6’ya kadar düştü.6 saat geçmeyince doktora gittim serum verdi, fakat hiçbir işe yaramadı.Başımın ağrısından gözlerimi bile hareket ettiremiyorum.Hamilelikte kullandığınız ağrı kesici neler ve tansiyonumu nasıl düzeltebilirim :(? Yorumlarınızı bekliyorum.