asyaa15 Sonucunuz ne zaman çıktı ne zaman aldınız. Bana bi hafta snra al denildi ama 2 hafta da ancak çıkarmıs galiba ona göre sıra alacagm
begumseker asyaa15 hastanenin sitesinde tahlil kısmından barkodla bakılmıyor mu sizin devlete gidiyorsunuz anladığım kadarıyla? Devlette kan verildiğinde bi barkod mutlaka veriyolar ama?
asyaa15 Mstfaslhn1234 devlet e canım banada bi hafta snra dediler ama baska yaptıran bi arkdsmada iki hafta snra demişler. Burda randevu almak cok zor sabah erkenden gidip sıra almak gerekiyor. Cıkmadıysa sonuc bostan yere sıra almayom diyorum bende
begumseker asyaa15 gittiğiniz hastanenin sitesinde tahlil sonuçlarıyla ilgili bi kısım varsa ordan bakabilirsinizz.
Mstfaslhn1234 asyaa15 nerde oturuyorsun canım mhrs den alın mıyo mu yada hastanenin numarasını arayıp sorabilirsin