Btl_zngn bende 21+4 haftalığım ama o 29 haftalık bebeğini kaybeden Arkadaşı bende okudum çok üzüldüm ona Allah yardımcısı olsun istemsizce ara ara girip tekrar okuyordum okudukça korkuyordum sürekli bebeğin hareketlerini kontrol eder oldum
Rabbim kimseye yaşatmasın