Beyzanur123 bunun İçin hiç üzülme. Biz doktora gidiyorduk ultrasonda kıpır kıpırdı ama ben hiç bişey hissetmiyordum çok üzülüyordum. Başka arkadaşlarım senin bebeğin tembel bile dediler ama şimdi 30 küsür haftalardayız o kadar hareketli ki maşallah. Hissetmek için belirli bir büyüklüğe ve kas gücüne ulaşması gerekiyor üzülmeyin