aslimutlu1 Buycuy_ şuan bilmiyorum . Kontrole gidince ögrenicem , ama tatlı yemeyi hamur işlerini biraz azalttım . İnsallah düzene girer .
Medine_1992 aslimutlu1 bugün doktor sırf bebeğim iri 2 hafta önden gidiyor diye beni korkuttu kesinlikle yaptır yükleme dedi zaten yaptıracsktım da 4 hafta boyunca beklemek üzücü var mı şeker yok mu bilmiyorum 🤷♀️
aslimutlu1 Medine_1992 dikkat et canım sende yapacsk baska hiçbirsey yok . Seker yüklemeden de korkma . Ben diyordum , basım dönet fena olurum falan ama hiçbirsey etkilemedi . İnsallah sendede cıkmaz
Medine_1992 aslimutlu1 inşallah canım ya normalde de çok zayıf biriyim ailem de şeker yok kan degerlrim de de normalde bu gebelik şekeri çok başka birseymiş araştırdığım kadarı ile onun için kesin yaptırcm hersey bebişler için ❤️ önlem almak şart
aslimutlu1 Medine_1992 benim ailemde vardı . Doktor birzda ondan süphelendi , Allahtan cıkmadı bende . Gebelik sekeri cok baska , ailesinde hiç seker hastası olmayanda bile cıka biliyor
Medine_1992 aslimutlu1 aynen canım saat 1 den beri kaç tane makale okudum ama ben iyi düşünüyorum belki bebiş babasına ceker uzun olur ondan iridir artık 4 hafta bekleyecem öğrenmek için 🤷♀️