SEE Kızlar selam 22+5 olduk bugün oğlumla iki gündür soğuk algınlığı üşüme terleme halsizlik gibi şikayetlerim var iki güne kadar o kadar çok hareket ediyorduki oğlum iki gündür çok az bikaç kere hissettim dün sağlık ocağına gittim kalp sesini dinledi bir problem yok dedi ama bugün yine hissedemedim normalmi acaba çok endişeliniyorum 😔
SEE Asrinayaz ya çok sevindim ne kadar aynıyız hayırlı olsun canım sağlıkla alırız inşallah çok teşekkür ederim cevap için
SEE ozlemkaramann insan çok endişeleniyor umarım sağlıklıdır bebeklerimiz üzülme canım Allah korusun onları
Seymaaaaaaaa Normal kizlarr. Suan hareketleri batma gibi olur sidetli deildir. Gun icinde belki iş yaparken flan atiyodur ama siz farketmemis olabilirsiniz . Bazende elinizi koyun ve hissetmeye calisin ben suan ikinci gebeligim. Ve kalp sesini bilee hissedebiliyorum. O yizden sizler eger ilkse daha net anlamaniz icin 30. Haftaya kadar beklemeniz lazm
ozlemkaramann SEE amin inşallah 🙏 Aynen öyle hareket etmeyince bisey mi oldu falan aklıma kotu şeyler geliyor. İlk düşük yaptım bu 2 gebeliğin ondan da korkum fazla