Rubab_2020 aliayse20 cok zorlu bir Doğum oldu kızım icin de benim için de kızım iyi cok şükür o da tüm herseyi unutturuyor kuvezde uzun bir yolculuk bizi bekliyor
aliayse20 Rubab_2020 canim duani eksik etme yavrundan onun senin dualarina ihtiyaci var Rabbim evladini sana bağışlasın ❤
tubizm Rubab_2020 ayy minigim ya. dualarımız sizinle canım. haftası iyi canım şükür. kaç kilo minişin🤗
Rubab_2020 Mzgn_tr cok şükür doktorlar tüm erken doğan bebeklerin yaşadığı riskleri yasıyor ama cok güçlü bir bebek o yüzden gayet iyi diyorlar rabbimden tek ümidim o güçlü olması savaşması
Beray34 Rubab_2020 güçlü kızım demişsin zaten en önemlisi inanmak pes etmemek🥰o da tutunacak güçlü bir şekilde annesi😍sağlıkla büyüsün 🙏
Rubab_2020 Mucize_istiyorum22 normal doğurdum canim biz bir haftadır hastahanede yatıyorduk engellemeye çalışıyorlardır erken Doğumu ama malesef iki gün önce açılmam arttı sancım arttti dogumhaneye aldilar suyum da gelmeye başladı gece de dünyaya geldi meleğim