Sebla55 bende kalp yetmezligi ve kalp kapakcigim kan sizdiriyor. O yuzden kardiyoloji doktorum 12 ve uzerini benim icin riskli oldugunu soyledi. Dusuk olmasida cok iyi degil elbette ama 12 ve uzeri bizim icin riskli dedi. 12 normal kabul ediliyorsa o zaman benim icin kabul edilmemis demek ki .