Zilan__zilan Günaydın kızlar sabah kalktım test yaptım 28 günde bir adet olurum takip ediyorum not alıyorum adet günlerimi. Şuan 6 gündür adet olmuyorum test yaptım böyle çıktı varmı yokmu anlıyamıyorum 😭😭😭😭😭😭😭😭
__birafitap__ Zilan__zilan canım 6 gün çok fazla hamile olsan baya baya koyu olmasi gerekirdi bunun geç döllenme olsa bile biraz daha belirgin olurdu adetin geciktiği icin böyle adet gecikince de azıcık da olsa hcg hormonu yükselir bu cizgi ondandır
Zilan__zilan Bide yarın doktor randevum var pıhtılaşma testi vericem adet olmam lazım ama geçen hafta cuma gününden adet olmadım ve böyle çıkıyo aslında dikkatli bakıldığında çizgi var ama testin kendi çizgisimi bilemedim
EymenTuana Benim hamile kalmadan önce gecikmelerim olmaya basladı rahim hazırlarmış kendini bikaç aya çifti görürsün bugün yarında adet olursun canım cnkü cok belirgin tek
Zilan__zilan EymenTuana yaa ☹️☹️ hayatımda ilk defa 6 gün gecikmem oldu 1 gün bile olmazdı hep bir kaç gün önceden olurdu o yüzden umutlandım
EymenTuana Zilan__zilan canım bende sen gibi deyip kaç tane test cöpe attıgımı biliyorum. Cok icindeyse kan testi yap ben idrar testlerinin sastıgını hic görmedim
Lsbebisim Zilan__zilan Tamam brnımde oyle ben hamile kaldığım ay geç yumurtlamısım haliyle gec dollenme olmus inan bana 8 gun adetim gecikti ki asla olmazdı kanda bile cıkmadı. Senin silik bi çizgi var gbi biraz daha brkle ve kan ver
Tugce1803 Zilan__zilan Belki geç döllenme oldu bunda çıkmaz ki başka Bi yerden erken gebelik al canım
Zilan__zilan Lsbebisim benimde bu ay yumurtlamam 16 cı gün oldu 😍 bende öyle düşündüm geç döllenme herhalde ama yinede tam emin diyilim
Zilan__zilan Lsbebisim yarın doktor randevum var normalde adetli gitmem gerekiyodu ama diycem adet olmadım herhalde kan testi ister inşallah hayırlı haber alırım 🙏🙈