Yeliz 27+4 günlük hamileyim. Özellikle geceleri yatarken kasık ağrılarım oluyor. Adet ağrısı gibi. Sağıma, soluma dönerken de zorlanıyorum. Sabahları geçmiş oluyor.Bu durumu yaşayan var mı?
1PrensAnnesi Yeliz ben cnm ben hatta bi gece doğuruyorum sandım kasık ağrısına kasılmalarda eşlik etti doktora gittim sırt üstü uyuma dedi bide artık bebek büyüdğü için yedklermzi hazmedememekte yapıomuş bu ağrıları çocuk rahat olmadğı için gazdan dolayı hazımsızlıktan dolayı kasığa baskı yapıomuş bana kimyon iç rahatlatır ilaç vermiyim dedi gerçekten daha rahatım sanada tavsiye ederm akşamları yarım su bardağı sıcak suya 1 çay kaşığı içiyorum
Yeliz 1PrensAnnesi çok teşekkür ederim canım. Deniyim bende. İnsan korkuyor kafamdan birşeyler kuruyorum.
1PrensAnnesi [bilinmeyen] banada doktorum önerdi sizin başka probleminiz olmuştur belki ben baya rahatladım ve çevremde de kullanan çok hatta emzirme çaylarına gebeykende başlanıyo çoğu kimyonlu rezeneli olur gaz için
1PrensAnnesi [bilinmeyen] bende ondan bahsediyorum bebek büyüdüğü için hazımsızlık ve gaz bebeği rahatsız edince kasık ağrısı yapıyormuş bu sebepten 2 kere doktora gittim ben ilaç almamam adına önerdiği şeydi kimyon bunu paylaştım yazımda da
Mybabe 1PrensAnnesi canim kimyon hem kasilmalari arttiriyor hem dusuk ve erken dogum riski yapiyor tabii ki fazla alinirsa. Ayrica fazla kan sulandirici oldugu icin kanama riski de yapar ama yemeklerde yada az miktarda tuketmekte sakinca yok
1PrensAnnesi Mybabe doktorum önerdi ve kullanmaya başladğmdan beri kasılmalar ve kasık ağrım çok ciddi oranda azaldı hem doktorum önerdiği için hemde deneyimledğm için önerdim cnm💕
1PrensAnnesi Mybabe evet cnm yarım su bardağı sıcak suya her akşam 1 çay kaşığı kimyon.. amin inş oluyodur 🙏🏻 Tşk edrm💕